יום רביעי, 20 באפריל 2016

אביב הגיע, תקווה באה

אביב הגיע, תקווה באה!  

אני מסכמת תקופה. כל סיכום הוא גם פתיח. כל סוף הוא גם התחלה. 


אני על סופה של תקופה מופלאה של חורף מלא בפעילות ועשייה. בתחום העסקי והערכי. זכיתי ללוות עשרות רבות (!) כלות בדרך לכלולותיהן ובנות משפחה ברגעי אושר ושמחה, אירוח וליווי של אירועים רבים ומשמעותיים, והכי חשוב שמחות... שמחות... ו... שמחות.


אני חייבת לספר לכן, שיחד עם מעצבות השיער המדהימות שפוגשות אותי יום יום בעבודתנו המיוחדת עם הכלות- נועה, חיה, נירית, רותי, הפכנו למשפחה אחת גדולה של אור, שמחה ונתינה. איזה כיף בעבודה שיש בה כל כך הרבה אופטימיות ורצון טוב, נתינה ושמחה.  

״ליידי גלובס" האחרון (מגזין אהוב עלי במיוחד) הוקדש החודש לקונספט של ״הצד האפל של ההצלחה״, העורכת ורד רמון-ריבלין (סגנון כתיבה אהוב עלי במיוחד) שואלת בטור פותח: "איך זה שכל כך הרבה אנשים לא מצליחים ליהנות מההצלחה ולמה הם חווים אותה כמשבר?"
בעיניי זה משפט מפתח למירוץ החיים שלנו. שלי לפחות, ואני חשה שהגיע הזמן אולי לומר זאת בכנות. אנשים נוטים לטעות כי הכל ורוד ומאושר, בגלל שאת מחייכת תמיד, מופיעה בכל האירועים, זמינה ליציאה חברותית ומפעילה בלוג התרחשויות נוצצות. 
 ולפעמים אני עוצרת לרגע את רוטינת המשחק הזו, ושואלת את עצמי ״מדוע אני צריכה את כל זה״. זה המדד שלי להצלחה או לאושר? ברור שלא.
המשהו הפנימי הזה, שכל אחת מאיתנו יודעת מהו ואיך הוא מופיע, זה המדד שלנו לעולם טוב יותר, לאיכות חיים אחרת. חיי המשחק האלו, לא מחליפות את התחושה הפנימית ואת סדר היום הנכון שלך. סתם ככה, מסר חשוב של כל אחת מאיתנו, לעצמנו. 
חוץ מזה, אני חייבת לומר לכן שאני מרגישה ומתרגשת שאתן תמיד ביחד איתי.
עוקבת אחרי התגובות המקסימות שלכן, גם הביקורות... ואני רק רוצה שיהיה לכולנו טוב ונלמד ליהנות מהצלחתם של אחרים, כי זה מפתח להצלחה ושגשוג. לפירגון יש כוח הרבה יותר מכל דבר אחר.
רק עם פירגון גדול ואהבה ללא גבולות נצליח להגיע להישגים וליעדים של עצמנו.

אני כאן כדי להמשיך לדעת וליידע, לעדכן ולהתעדכן, על כל הדברים החשובים והערכיים שלנו. להמשיך להתקדם להשתלמויות מפתחות, בהשקות חדשות ומעניינות, בשבילי ובשבילכן. 

במובן הערכי אני עדיין בתחושת העשייה לטובת "בת מלך", אותו מקום יקר, שכולו לב ונתינה. התגייסתי  בכל כוחי למען קידום שיתוף פעולה בין חברת התכשיטים ״אמדוריה״ למקלט הנשים. שיתפתי אתכן בנושא  באריכות בטורי ״בת מלך ואני״. מצרפת קישור.



  אירוע מיוחד נוסף, אותו קיימתי ביחד עם שותפתי לפרויקטים ולאירועים העסקיים מלכי וייס המקסימה,      בהשתתפות אנשים מיוחדים שהגיעו להתרשם משעוני ROLEX. האורחים נהנו מערב מושקע ביותר הכלל ארוחת "ליל שישי" אותנטית מבית הקייטרינג היוקרתי "ביס ביס", יין כיד המלך חולק מיקב 1848 היקרתי בבעלות יוסי שור. את הערב הנעים הזמר העולה וההבטחה הבאה מאיר גרין. 


במרכז: הבעלים של חברת רולקס מר דני פייזל, מימין: נועם בורנשטיין מנכ"ל רולקס ויוסי שור הבעלים של היקב 1848





מימין: אורלי טובולסקי חדד דוברת בת מלך, אסתי בליץ, מנהלת פרוייקטים ב״מיטב דש״, חברתי רונה שנייברג ומלכי וייס המוכשרת

ערכנו מסיבת עיתונאיות לסלון  פאות ייחודי ביותר - ״רוקט״ של אתי שיפרס המדהימה עם תצוגת אופנה של  מעצבת שמלות הכלה המוכשרת מירי קלה. 


אתי שיפרס בעלת סלון הפאות ״רוקט״, במרכז רבי עקיבא, סלון המיוחד המשלב גוף ונפש. דיקור סיני, מניקור ופדיקור רפואי והכל בזמן סירוק הפאה. ברחוב רבי עקיבא 27 בני ברק

ביחד עם מעצבת שמלות הכלה והערב מירי קלה 



אני מחזיקה לכן אצבעות, מלאה בתקווה גדולה ובציפייה להצלחה והתפתחות. ובשקט בשקט מבטיחה לכן, שאמשיך לצעוד קדימה ולהצליח ביחד. 


 מאחלת לכן חג חירות שמח. חירות אמיתית, אישית ומקצועית.


ולחדשות האביב...

לפני פסח חברת אסתי לאודר הזמינה אותנו למפגש מיוחד עם מנהל הדרכת הבישום של אסתי לאודר מר ריצ׳ארד סויר אשר נתן לנו הסבר מדויק כיצד מרכיבים את הבושם ומאילו ניחוחות. לדוגמה: יזמין, אתרוג, קופאין, פטל ועוד. אך בגולת הכותרת היתה כשהושק הבושם החדש. מייקל קורס קורל. ניחוח בהשראת העוצמה הנשית שלנו. בושם זה תמיד משאיר גל של ניחוח מאחורינו. 


כמו כן אני שמחה לראות כיצד המותגים הגדולים בעולם בתחום הלייף סטייל לא פוסחים על ישראל וסניף ג׳ו מלון היוקרתי נפתח בקניון רמת אביב. 
בביקורי בחנות הסתחררתי מהריחות המשכרים של הבישום מהריהוט המיוחד. מהמיתוג היוקרתי ולאחר התנסות במוצרים גיליתי כי אכן ההשקעה משתלמת. הריח נשאר על הגוף לאורך כל היום בשונה מבשמים אחרים.
Jo malone London - welcome to israel



כמאפרת מקצועית אני מקבלת כל יום שאלות כיצד להתאפר לעבודה או לאירוע בצורה שהאיפור ישאר עמיד אך לא יראה כבד מידי. 

להלן הטיפים שלי לעונה זו:

1. שמן הזנה לפנים. שמן זה גורם לעור להיראות זוהר, מואר ובריא מבלי להרגיש שמנוני או דביק. 
טיפ: יש לנקות את העור בלילה ולהניח מעליו את שמן ההזנה. המראה שמתקבל בבוקר מושלם. 


Extra face oil

2. קורקטור קונסילר - לניטרול הכהויות והאפרוריות מתחת העיניים. 
לכולנו יש כהויות מתחת העיניים. לחלק מהנשים כתוצאה מחוסר שינה וחלקן מתזונה לא נכונה. למוצר זה מתמכרים. אחרי שניסינו אותו אין אפשרות לצאת מהבית בלעדיו. 

3. מייק אפ סרום spf 40. מייק אפ היוצר מראה אחיד ומואר בעל מרקם חדשני המטפל ומזין את העור מבפנים.  מוצר חדשני אשר יוצר לנו כיסוי אחיד ועשיר בהגנה מפני השמש הקופחת עלינו. 

4. עפרון גבות במרקם גל. עמיד במים ליצירת גבה מעוצבת. 
הגבה מסגרת של העין. ככל שהגבה מסודרת יותר מראה איפור העיניים מתקבל נקי ויפה יותר. 
לעיתים נוצרו לנו חורים בגבה ואנחנו חייבות למלא אותה. עם עפרון הגבות קל יותר. 

5. סומק ג׳ל pot rouge. סומק גל המשמש גם כשתפון



6. צלליות במרקם קרם עמידות במבחר צבעים. אני אישית אוהבת מאד את המוזהבת והסגלגלה 



7. ברונזר היוצר מראה חמים לפנים. חשוב מאד למרות שאנחנו נכנסת לתקופה של שיזוף. הברונזר מחטב לנו את הפנים. 

8. מסקרה טובה המעריכה ומעבה לנו את הריסים. 
אצלי, המסקרה פשוט פותחת את העין. חשוב מאד שתהיה איכותית ולא תיצור לנו פירורים. 

9. שפתונים במבחר צבעים 
אני אוהבת כל הזמן לחדש שמראה האיפור נקי אפשר לשים שפתון בגון כהה יותר. 


ביחד עם דודתי וחברתי יוכי והפעם אנחנו עם שפתון בצבע סגלגל
סדרת השפתונים של מייבלין ניו יורק

מצרפת קישור לסרטון מדהים של חברת האיפור והקוסמטיקה סקארה ובו מישל אדרי מדגימה את האיפור הנקי עם שפתיים מודגשות. 
קישור לסרטון:

את ה  LIP&CHEEK מס' 102 אני מחזיקה בתיק באופן קבוע. 


2 תגובות:

  1. פוסט אביבי וכיפי שרי יקרה! אין עלייך..
    עושה חשק להתפנק עם מוצרים חדשים

    השבמחק
  2. פוסט אביבי וכיפי שרי יקרה! אין עלייך..
    עושה חשק להתפנק עם מוצרים חדשים

    השבמחק