יום שני, 22 בספטמבר 2014

להפליג אל השנה החדשה קורנות ובריאות, מבפנים ומבחוץ

השבוע אני רוצה לדבר איתכן על אושר ובריאות פנימית וחיצונית, עם השנה החדשה שבאה עלינו אני מרגישה שזה זמן לחשבון נפש… לעצור ולחשוב מה באמת עושה לנו טוב, ואיך אפשר לשפר.
אני תמיד מנסה למצוא איזון בין הבחוץ לבפנים שלי, והעיסוק באיפור שלעיתים נראה חיצוני בלבד, חובק בתוכו כל כך הרבה עוצמות פנימיות לפעמים, שזה כל פעם מרגש ומפתיע אותי.
לאחרונה זכיתי לאפר בחורה שסיימה טיפולים כימותרפיים וחגגה יום הולדת, במסגרת פרוייקט ״דוגמנית ליום אחד״ של רבקה שוורץ, לעילוי נשמת אחייניתה ועמותת זכרון מנחם. 
הפרוייקט הזה מסכם לי את השנה הזו ונותן לי כוח ותקווה לשנה החדשה, הוא מזכיר לי שאנחנו חייבות לעשות אך ורק את מה שאנחנו אוהבות. להרגיש שלוות ורגועות ולהקיף את עצמינו באנשים אהובים וטובים. 

הנה כמה תמונות מהיום המרגש ההוא…


סטיילינג - רבקה שוורץ | שיער - נירית זנזורי | צילום - חני ברגר

ואם אנחנו כבר בענייני יופי פנימי וחיצוני, אני רוצה לספר לכן על LA FACE, מרפאה ייחודית וחדשה בתל – אביב.
זה מקום מדהים שמשלב טיפולים אסתטיים חדשניים ומסע העצמה אישי ומיוחד, הם עושים זאת יחד עם הבשורה הכי חדשה היישר מבוורלי הילס: מתיחת פנים בהרדמה מקומית ובשעתיים וחצי בלבד.

לפי המחקר של LA FACE מתיחת פנים לעיתים קרובות מרתיעה מטופלים רבים גם בשל הכאבים, הצורך בהרדמה מלאה וגם כי זמן הניתוח כרוך בשעות מרובות.
את דניאלה גולן, מנכ"ל L A FACE זה הרתיע מאוד ולכן היא ערכה מסע חיפושים עד שגילתה שבלוס אנג'לס ניתן לעשות את אותו התהליך רק במשך פחות זמן ובהרדמה מקומית. 
התהליך (בארה"ב נקרא PROCEDURE) כלל תהליך הרמת פנים, שיחזור קו הלסת, עפעפיים עליונות, תחתונות וסנטר בוצע בהרדמה מקומית וארך רק שעתיים וחצי כאשר תוך כדי שוחחה דניאלה עם הרופא והאזינה למוזיקה נעימה שהייתה ברקע.
החוויה שדניאלה עברה הביאה אותה להבנה כי לא ניתן להפריד בין הפן הרפואי לפן הנפשי. לצורך כך היא חיברה בין שני האלמנטים ויצרה טיפול מלא ושלם של גוף ונפש כאחד: טיפול רפואי-דרמטולוגי קוסמטי ממיטב הרופאים לצד ליווי צמוד של שיטת חשיבה חיובית Beautiful Minds של דניאלה גולן. 
את כל הטיפולים האסתטיים שהמטופלות עוברות תלווה תוכנית העצמה פנימית ייחודית, BEAUTIFUL MINDS, הכוללת את רזי החשיבה החיובית, דמיון מודרך אשר גורמים לכל התהליך להיות קל, נעים ומעצים. 
אז אם את מבין הנשים (הרבות) האלו שהגיעו לרגע שבו הן מתחבטות האם לתת לטבע להמשיך לעשות את שלו ולשאת את סימני הגיל ולנסות להתרגל לקמטים, או לעבור  FACE LIFT (מתיחת פנים), במטרה להשיב את המראה לכל הפחות מהעשור הקודם, אני ממש ממליצה לבחון גם את האופציה הזו, בהצלחה!
בהמשך השבוע באופן מיוחד אעלה פוסט נוסף עם טיפים מיוחדים לאיפור עמיד לחג..
יש למה לצפות :)
צילום - אורי טאוב ורונית כהן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה